Skor som luktar illa

Cattis_E

Trådstartare
Någon som har husmorstips?
Tips på produkter?

Frysa vet jag om att man kan, men det gäller allt från stövlar till gympaskor 🙈.
Kanske i och för sig räcker att tvätta sulorna i stövlarna? Men i så fall med vad?

Hjälp!

Någon som har husmorstips?
Tips på produkter?

Frysa vet jag om att man kan, men det gäller allt från stövlar till gympaskor 🙈.
Kanske i och för sig räcker att tvätta sulorna i stövlarna? Men i så fall med vad?

Hjälp!
Hypoklorsyra! Spraya på och låt torka. Dödar bakterier och svamp och därmed också äcklig lukt. Funkar fint på tyg, läder, gummisulor och fuskläder.

Liknande trådar

Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: lil-sis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 879
Senast: lizzie
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 284
Senast: kamomillo
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 446
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar