sköna byxor.

H

husman

Beställde börjes helskodda rider.Vilka byxor,dom var supersköna. :bump: :banana: :banana:
Mina gamla byxor med ca 14 år på nacken ryker in i förrådet nu. :devil:

Jag är också nöjd med mina :bump: Har iofs bara använt dem en gång än så länge eftersom jag ska ha dem som tävlingsbyxor...

M.

har oxå ett par såna, fast det va rätt många år sen jag köpte mina... har använt dom jättemkt, fast inte så mkt senaste tiden. mamma ska laga ett litet hål, sen åker dom säkert ut i stallet snart igen :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 236
Senast: Presto
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: lytesout95
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 611
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar