Skolkörnings tidning?

MadicDomino

Trådstartare
Skall få börja premorera på en tidning!:idea:
Men jag hitar inget om skolkörning någon stans.. Någon som vet var man kan hitta det :) ?

Mvh
Eran Emma

Sv: Skolkörnings tidning?

Det finns en engelsk, tror den heter Horse and carriagedriving eller nåt liknande. Mycket tunn dock, inte mycket läsning.

Vad synd :( Man vill ju ha en ganska tjock tidning som kommer minst i gång i månaden :o

Mvh
Eran Emma -v-

Det finns ingen... Förr, för en 10 år sedan hade tidningen hästen en körtidning som kom några gånger om året...

Kuskringen har!!! bara att bli medlem. Sen finns det engelska körtidningar som är riktigt bra, finns även en dansk.

fyra gånger om året, är en medlemstidning för medlemarna i föreningen...

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 568
Senast: Kakis
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar