Skolkataloger!!

Excalibur

Trådstartare
Vet någon vilken sida det är man kan gå in o se på gamla skolkataloger??

Träffade en hunk igår :love: , men glömde fråga om namnet!
Men vet att han gått på samma skola fast några år tidigare..

Nån som vet??? :bow:
 
Sv: Skolkataloger!!

vet ej! men jag har varit inne på en sådan hemsida förut med rikstäckande (!) fleraår bakåt.. hittade länken geom h*msterpaj.net fast nu finns den inte kvar där :crazy: :mad:
 
Sv: Skolkataloger!!

Brukar finnas i "analog" form på skolorna, kolla med receptionen. När jag gick i skolan fanns skolkataloger med dåvarande lärare i!
 
Sv: Skolkataloger!!

Man går in på stay frends ( eller hur det skrivs).där kan man lägga in sig själv. Man behöver vara medlem, det är gratis.Kan skicka adressen senare, nu ska jag jobba lite!!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 400
Senast: Amha
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 489
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: miumiu
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp