L
Liza
Vet inte om jag har stavat det rätt men jag hoppas att ni förstår vad jag menar...
Jag var hos vet. med min goldenkille igår. Han har tappat så mkt hår och har så matt päls, så jag tyckte det va dags att gå dit.
Vet. undersökte min vovve och kom inte på någon riktigt bra anledning till varför han hade dessa pälsproblem...
Han lyssnade på hjärtat och tog pulsen. Pulsen va lite svag..aaaa!!!
Han sa att vi kunde ta ett sköldkötelprov, och själklart så gjorde vi det.
Vad är det?! Är det nån som har hund med sköldkötelproblem?!
Jag har även bytt hans foder för ca 3 veckor sen, från Doggy Original till Royal Canin Sensitive...men inte det fodret som är så dyrt och jag har hört att det ska va bra har inte hjälp moit hans tråkiga päls?! Vad göra?!
Ursäkta att jag skriver så slarvigt..men jag sitter på jobbet och chefen kan se mig...
Hjälp mig om ni kan!
Mvh Liza
Jag var hos vet. med min goldenkille igår. Han har tappat så mkt hår och har så matt päls, så jag tyckte det va dags att gå dit.
Vet. undersökte min vovve och kom inte på någon riktigt bra anledning till varför han hade dessa pälsproblem...
Han lyssnade på hjärtat och tog pulsen. Pulsen va lite svag..aaaa!!!
Han sa att vi kunde ta ett sköldkötelprov, och själklart så gjorde vi det.
Vad är det?! Är det nån som har hund med sköldkötelproblem?!
Jag har även bytt hans foder för ca 3 veckor sen, från Doggy Original till Royal Canin Sensitive...men inte det fodret som är så dyrt och jag har hört att det ska va bra har inte hjälp moit hans tråkiga päls?! Vad göra?!
Ursäkta att jag skriver så slarvigt..men jag sitter på jobbet och chefen kan se mig...
Hjälp mig om ni kan!
Mvh Liza