Skokloster utställning

G

GaurdianAngel

Någon som ska ställa sin hund? Har en bekant som ska ställa sin och jag funderar på om utställningen sker inomhus eller utomhus. Ifall jag ska följa med tänkte jag. Är det utomhus kan jag ta med mig mina jyckar och bara sitta och ha det mysigt i gräset. :D Annars får det va´ :angel:

Sv: Skokloster utställning

Den har jag missat. När är den? Har sista anmälningsdatum varit?

Den är nu i helgen, båda dagarna var jag förstått det som.

Aha, synd att jag inte visste om det tidigare. Vilka anordnar den?

Ingen aning. Ska bara dit för att kolla min kompis när hon ställer sin labbe. Labbarna ställs imorgon.

Ja det är ju typiskt jag hade planerar in det men så glömde jag att anmäla. Var iaf på utställning i Farsta förra helgen. Men nu i sommar väntar fyra inplanerade utställningar :) KULIGT!! :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
559
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 390
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka