Skogans Orlov vad tycker ni

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Half moon
  • Startdatum Startdatum
H

Half moon

vad tycker ni om honom? hur är hans avkommor? lägg gärna in bilder på hans avkommor. Han har ganska bra avelsindex för att vara en såpass billig hingst

Sv: Skogans Orlov vad tycker ni

Så är jag här igen då... :o

Om du kollar tvååringstråden finns det bildbomber och en liten film på min.

DSC00064.jpg

Mamma är relativt lågställd. Jag tycker inte att SO ser högställd ut på bild heller. Hon är på bilden drygt 1,5 år.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om hingsten men jag är väldigt förtjust i den här avkomman. :idea:

Senast ändrad:

Har haft en i stallet efter honom. Han är nu 3år nu. Har tyvärr ingen bild. Men det är en mycket stilig, stor, fux hingst med bläs och mycket man och svans.
Har är OTROLIGT snäll!

Vi har tre uppfödningar efter Orlov :) en 1-,en 2- och en 3-åring och alla tre är RIKTIGT fina och trevliga individer som var/är väldigt medgörliga med kanonpsyke :bump:
Om 4,5-5 veckor får vi förhoppningsvis ytterligare två bebisar efter honom, så nog förstår du att vi fallit skarpt för honom.
Kan tyvärr inte lägga in bilder här men om du PM:ar mej din mailadress kan jag skicka bilder till dej den vägen.

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka