Skoförvaring...

snurran

Trådstartare
Jag behöver bra och smidig skoförvaring så jag får bort alla säckar från golvet i skrubben. Har skor av alla de sorter, höga som låga, fins och inte fullt så fina :) Lite drygt 50 par :o (Älskar ju skor :D )

Ska införskaffa hängare till stövlar, likt de som finns i skoaffärer. Men sen behöver jag förslag på hyllor så jag kan "pynta väggarna inne i skrubben med mina käraste ägodelar :cool:

Så, ni som har skojjiga idéer, låt höra! Vad ska jag snickra ihop, alt. köpa?

Sv: Skoförvaring...

Jag har mina skor i en billybokhylla! Funkar hur bra som helst och rymmer många par och har bra översikt. :) Går ju alltid att köpa fler hyllplan om man behöver!

Jag har ungefär samma antal pumps och jag har löst det så att jag har satt upp en hylla 40-50 cm under taket runt hela hallen. Där står nu alla uppraddade fint och prydligt. Man får ta fram en stol när man ska plocka ner nått par bara :D

IMG_5678.jpg

Det finns en del skohyllor på t ex Ikea, dock tycker jag inte de funkar sådär jättebra. Billybokhyllor tycker jag var en rätt bra idé om det finns plats. Brukar vara mycket prisvärt på blocket.se. Annars ELFA-system med skenor kanske kan funka? Dyrt som pokker bara.

Sedan finns det ju budgetlösningen med de där textilhyllorna med galge högst upp, som rymmer ett par skor/hyllplan liksom. Någon som vet vilka jag menar?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka