SKK frågor

Seabaz

Trådstartare
På min hund i hunddatan på skk så står inte jag reggad som ägare, det är bara tomt... Vad göra?

Och sedan undrar jag om resultat av ögonlysning reggas automatiskt eller hur man annars gör det för att få in resultatet där?

Sv: SKK frågor

På min hund i hunddatan på skk så står inte jag reggad som ägare, det är bara tomt... Vad göra?

Och sedan undrar jag om resultat av ögonlysning reggas automatiskt eller hur man annars gör det för att få in resultatet där?

man skickar in en hundägaranmälan till skk.
Tillsammans med vetintyg och stamtavla har jag fått ett ägarbevis att skicka in, detta intyg innehåller en kod för min hund.
Går kanske att beställa ett sånt från skk?

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 355
Senast: Gunnar
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 449
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka