Skjutit upp mensen

parellikusken

Trådstartare
Förra mensen sköt jag upp med läkemedel, minns inte vad det hette, då jag skulle på spa.
Gått en månad och nu är mensen en vecka för sen, bara någon liten blödning.

Är det normalt att cykeln ändras efter man använt ett sånt läkemedel?

Jag idkar bara tjejsex, så graviditet är omöjligt.
 
När jag har skjutit upp mensen med gulkroppshormon(?) så har mensen efter den jag skjutit upp flyttats fram lika mycket. T ex brukar få var fjärde vecka, skjuter upp en i två veckor, får nästa fyra veckor efter den faktiska.
 
Förra mensen sköt jag upp med läkemedel, minns inte vad det hette, då jag skulle på spa.
Gått en månad och nu är mensen en vecka för sen, bara någon liten blödning.

Är det normalt att cykeln ändras efter man använt ett sånt läkemedel?

Jag idkar bara tjejsex, så graviditet är omöjligt.

Har fått varierande strl så att säga på blödningar efter har skjutit upp mensen. Är du orolig så ta kontakt med gyn? :)
 
Är lite orolig, men samtidigt är det lite skönt att den inte kommit igång. 😅

Förstår känslan 😅
Men då hade jag kontaktat gynekolog, iaf att prata med så kommer personen säga om h*n tycker du ska komma in för besök eller inte. 😊

Tillägg, ett tag åt jag p-piller och bara fick mens var tredje månad och då blev det ännu mer rubbat. Kunde få jättemkt ena gång och nästa gång typ en blödning som en femkrona. Man fuckar kanske upp kroppen liten när man gör såhär.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 535
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 154
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp