Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt med din häst! Vad har hänt?
Det som går snabbast och inte känns alls är att avliva med bult. Avlivar du hemma så känner sig hästen lugn in i det sista.
Tänker på dig!! KRAM.
om han kan tänka sig att skjutsa dig eller m nån annan kan göra det så rekomenderar jag kolmården!
de bultar hästen gratis och sen går köttet till deras djur, jag peronligen struntar i vad som händer när djuret är dött (bara jag slipper se det)
jag tror att man kan be nån annan hålla i hästen där och bara gå därifrån... så man själv slipper se...
Åh, det tyckte jag lät som ett kanonalternativ! (I sammanhanget...)
Allt är bättre än att skicka hästen till destruktion i mina ögon, väljer hellre köttslakt t o m (om man nu ska värdera vad som händer efter döden).
om han kan tänka sig att skjutsa dig eller m nån annan kan göra det så rekomenderar jag kolmården!
de bultar hästen gratis och sen går köttet till deras djur, jag peronligen struntar i vad som händer när djuret är dött (bara jag slipper se det)
jag tror att man kan be nån annan hålla i hästen där och bara gå därifrån... så man själv slipper se...
jo säkert><' min pojke blir inte lejon mat!
Svår hälsensskada som inte gått över på 3½ år fast vi försökt allt. Pappa står som ägare men vägrar betala för avlivning fast jag erbjöd han att ta hälften..Jag e 15 år lix vet ej va ja ska göra mer
![]()