palle
Trådstartare
Varför i hela världen kan folk inte tvätta sin utrustning. Speciellt om ni säljer sakerna.
Jag är nu så trött och förbannad på att alltid behöva tvätta andras skitiga utrustning som jag köpt.
Det jag köpt i sommar har varit skitigare än någoot annat jag sett.
Speciellt olika benskydd.
Betalar man upp till 700:- för benskydd, tycker jag inte att man ska behöva ägna flera dagar åt tvätt och lagning. Speciellt som säljaren sagt att grejorna är mycket lite använda!
Nu senast påstod säljaren att benskydden inte var använda. Något så skitigt vill jag inte ens ta i.
Och då skulle dom vara oanvända!!
En sadel jag köpte som grå, blev svart när jag gjort rent den!!!
Men jag måste få tacka Sunnan för den fina och rena sadel jag köpte av dej.
Och Lena B, det underbara ländtäcket ligger här bredvid och bara väntar på kylan.
Tur det finns några som vet vad renlighet är.
Åter till ursprungsfrågan:
Hur f. .n kan man med att sälja skitig och trasig utrustning????
Jag är nu så trött och förbannad på att alltid behöva tvätta andras skitiga utrustning som jag köpt.
Det jag köpt i sommar har varit skitigare än någoot annat jag sett.
Speciellt olika benskydd.
Betalar man upp till 700:- för benskydd, tycker jag inte att man ska behöva ägna flera dagar åt tvätt och lagning. Speciellt som säljaren sagt att grejorna är mycket lite använda!
Nu senast påstod säljaren att benskydden inte var använda. Något så skitigt vill jag inte ens ta i.
Och då skulle dom vara oanvända!!
En sadel jag köpte som grå, blev svart när jag gjort rent den!!!
Men jag måste få tacka Sunnan för den fina och rena sadel jag köpte av dej.
Och Lena B, det underbara ländtäcket ligger här bredvid och bara väntar på kylan.
Tur det finns några som vet vad renlighet är.
Åter till ursprungsfrågan:
Hur f. .n kan man med att sälja skitig och trasig utrustning????