- Svar: 29
- Visningar: 1 260
Nu är det jobbigt som fan. Vet inte vart jag ska ta vägen. Har tagit 2 kapslar alimemazin, men effekten dröjer alltid så länge. Vill inte vara mig själv när det blir så här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste en sak jag inte borde ha läst.Vad är det som hänt, vad är det som är jobbigt just nu?![]()
Det här låter fånigt, det vet jag... men läs något annat! Jag minns väl hur jag sett på hemska filmer som yngre och kunde knäppa igång något tecknat eller trams för att varva ned efteråt. Det kan vara värt ett försök.Jag läste en sak jag inte borde ha läst.
Ligger nu i sängen och skakar hysteriskt.
Tyvärr finns det inget du kan göra, mer än att finnas.Men usch vad jobbigt.
Kan jag göra något för att underlätta?
Ja, att distrahera sig med något annat är väl det jag kan göra. Så jag spelar sudoku. Men ja, det finns annat att distrahera sig med också.Det här låter fånigt, det vet jag... men läs något annat! Jag minns väl hur jag sett på hemska filmer som yngre och kunde knäppa igång något tecknat eller trams för att varva ned efteråt. Det kan vara värt ett försök.Klappa på katterna och läs någon lättsam tråd här på forumet. Googla potatisar att så! Jag har fått hem blue salad som jag ska så så snart det blivit någorlunda frostfritt här!
Tokroligt ska det bli! De blommar till och med blått!
Vilken sötLite roligt är att den första bilden jag fick upp när jag googlade var denna:
Visa bifogad fil 113758
Hemskt söt, men blå sallad vette fan.Vilken sötOch så typiskt katt att sitta i en kasse.
Jag brukar titta på hennes huskyklipp och asgarvar igenkännande. Man kan INTE låta bli att skratta när man ser dem!Har du kikat på"Girl with the dogs" ? Hon har ju gått rätt viral på sistone och är rolig att titta på tycker jag. Hon är trevlig och informativ med lagom mycket humor, och bemöter djuren på ett jättefint sätt.
Jag valde en random kattvideo.
Vilken snäll katt! Otroligt att den stod ut med behandlingen. Men fattade aldrig varför den rakades efter badet.Har du kikat på"Girl with the dogs" ? Hon har ju gått rätt viral på sistone och är rolig att titta på tycker jag. Hon är trevlig och informativ med lagom mycket humor, och bemöter djuren på ett jättefint sätt.
Jag valde en random kattvideo.
Jag tror hon förklarade under klippet att just den här katten inte kunde hålla efter sin pälsvård. Ibland är det snällare att raka.Vilken snäll katt! Otroligt att den stod ut med behandlingen. Men fattade aldrig varför den rakades efter badet.
Enda klippet jag sett med en shiba fick hon avbryta.Jag brukar titta på hennes huskyklipp och asgarvar igenkännande. Man kan INTE låta bli att skratta när man ser dem!![]()
Då kan det vara den hon talade om i ett annat klipp med shiba!, det fullföljde hon och nämnde ett annat klipp som inte hade gått så braEnda klippet jag sett med en shiba fick hon avbryta.![]()
![]()
Den verkade ju så snäll att den nog skulle tåla att bli borstad för att hålla pälsen i skick.Jag tror hon förklarade under klippet att just den här katten inte kunde hålla efter sin pälsvård. Ibland är det snällare att raka.Det finns fler klipp med katter som behåller pälsen.
Jag har badat nästan alla mina långhåriga katter, det har gått jättebra... men de har sett hemskt fåniga ut.![]()
Vilken snäll katt! Otroligt att den stod ut med behandlingen. Men fattade aldrig varför den rakades efter badet.
När jag hade brutit armen och inte kunde klippa klorna på mina provade jag ta med dem till en salong. Terriern gick finfint men shiban fick helt enkelt vänta... och alltså jag HAR tränat och det går Jättebra hemma... men well. HANDS OFF THE QUEEN!Då kan det vara den hon talade om i ett annat klipp med shiba!, det fullföljde hon och nämnde ett annat klipp som inte hade gått så bra
Det var där jag lärde mig "the song of its people" om husky![]()