Skillnaden?

movi

Trådstartare
När jag ville ha tips på boende i Ullared,så togs min tråd bort!

Idag ligger en tråd på akut boende i Stockholm,och jag har sett flera som söker(tips) boende..

Vänligen förklara för mig skillnaden på att vissa får vara kvar medans andra plockas bort..
Jag ser ingen skillnad i trådarna..Vi har skrivit ungefär likadant!

Sv: Skillnaden?

Kan kanske var så att moderatorerna inte sett alla trådar? Har trådarna legat i samma underforum? moderatorerna kanske tänker olika. (känns som om det är en tolkningsfråga,)

Det kanske passar bättre att lägga ut en annons istället för att starta en tråd? (efterlysningar ska väl enligt reglerna läggas under radannonser och det här är väl en slags efterlysning?)

Vänligen förklara för mig skillnaden på att vissa får vara kvar medans andra plockas bort..

Skillnaden ligger nog i att vissa trådar trianglas och därför blir moderatorerna uppmärksammade ganska direkt. Andra trådar trianglas inte och som moderator hinner man inte kolla exakt varje tråd.

Jag hinner då inte det på det forum, där jag moddar!

Förtydligande för de som inte vet vad "triangeln" vi tjatar om är...
report.gif
Klickar man på den ikonen, vid de inlägg som man tycker ligger fel, är kränkande påhopp, eller inte hör hemma på forumet alls (enligt Gunnars forumregler), så får man upp ett "formulär" och kan skriva varför man tycker att inlägget är fel, och var det hör hemma bättre.

Mvh

IngelaH
moderator

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 329
Senast: Enya
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 288
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar