Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ăstberg har vĂ€l inte lagt av? Hon satsade ju mot VM men har Ă€tstörningsproblematik.Sen Ăstberg la av har Norge haft problem med sistastrĂ€ckan.
Ja, Johaug vÀgrar nog ta sistastrÀckan. Hon ska inte ha den heller med den dÄliga spurten hon har. Precis som att vi inte ska sÀtta Ebba dÀr.
Ăstberg har vĂ€l inte lagt av? Hon satsade ju mot VM men har Ă€tstörningsproblematik.
Hon har nog inte startat pÄ ett par Är men i augusti (tror jag det var) trÀnade hon fortfarande med mÄlet VM. Hon sÄg jÀttetunn ut pÄ bilderna sÄ de flesta insÄg nog redan dÄ att det inte skulle gÄ. Trist, jag gillar henne.Jag trodde det eftersom man inte sett henne pÄ sÄ lÄng tid.
Nej oavsett laguppstÀllning hade det nog slutat pÄ samma sÀtt med tanke pÄ Jonnas form. Men det hade varit rimligare att lÄta Weng avsluta (fattar inte varför inte Silje var aktuell pÄ första?). Ja jag fattar inte heller varför hon startade som hon gjorde, hon tappade ju snabbt 15 s mot Tyskland och Finland ocksÄ. JÀttenervös eller var planen att försöka slÄ Jonna i en spurt?Jag tror att Norge gjorde vad de kunde. Hade de bytt plats pÄ Weng och FosnÀs hade det förmodligen inte blivit de dÀr 35 sekunderna efter förstastrÀckan. DÀremot undrar jag över FosnÀs taktik. Kunde hon inte Äka snabbare pÄ sin strÀcka eller valde hon att Äka lugnt?
Modigt i sÄ fallJÀttenervös eller var planen att försöka slÄ Jonna i en spurt?![]()
Ja men jag tror tyvÀrr att det blir en slitsam historia.NÄn som ska se herrarnas femmil?
Följer SVTs rapportering lite halvdant parallellt med barnaktiviteterNÄn som ska se herrarnas femmil?
Inte sÄ bra... Vore bra om de bara var tre kvar i slutet.Hur tror vi William stÄr sig mot övriga i en spurt om de blir av med Klaebo?
Storslalomen Àr ju i min grannby, hade tÀnkt Äka in och kolla men soffan och 5 mil lockade merVi har för övrigt 4 skÀrmar igÄng i soffan - 5mil, storslalom, friidrott och cykel![]()
Storslalomen Àr ju i min grannby, hade tÀnkt Äka in och kolla men soffan och 5 mil lockade mertycker inte alpint Àr sÄ kul. Vad Àr det för cykel?