• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 186
  • Visningar Visningar 2 325
Fattar inte riktigt hur de kunde vara så stora favoriter idag, med tanke på att Johaug, Slind, Ebba och Frida är så jämna.
Det håller jag med om. Jag har inte heller fattat varför det har varit så mycket snack. Förstår inte alls varför allt utom ett guld skulle vara ett misslyckande som en del påstår.

Weng vill ju inte ta sista, antagligen vill ingen sätta Johaug där efter hur det gick mot Stina. Slind ville antagligen ha en klassisk sträcka...

Weng borde ha tagit den.

Sen Östberg la av har Norge haft problem med sistasträckan.

Ja, Johaug vägrar nog ta sistasträckan. Hon ska inte ha den heller med den dåliga spurten hon har. Precis som att vi inte ska sätta Ebba där.

Liknande trådar

Fritid Vi har världens bästa läge för att åka skidor med skidspår precis utanför dörren. Vi har en stor åker precis i tomtgräns där det alltid...
Svar
7
· Visningar
302
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ibland kan ett glädjeämne vara något litet, något annorlunda. Som nu när läkarna sa till jockeyn Per–Anders Gråberg att du får träna...
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag tenderar att köpa städutrustning med samma ambition och resultat som jag köper träningsutrustning till mitt hemmagym. Men...
Svar
2
· Visningar
211
Senast: Scata
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
361
· Visningar
9 769
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka