Fattar inte riktigt hur de kunde vara så stora favoriter idag, med tanke på att Johaug, Slind, Ebba och Frida är så jämna.Tycker damerna har varit "favoriter" och sedan har ändå inte gått hela vägen flera gånger nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte riktigt hur de kunde vara så stora favoriter idag, med tanke på att Johaug, Slind, Ebba och Frida är så jämna.Tycker damerna har varit "favoriter" och sedan har ändå inte gått hela vägen flera gånger nu![]()
Det håller jag med om. Jag har inte heller fattat varför det har varit så mycket snack. Förstår inte alls varför allt utom ett guld skulle vara ett misslyckande som en del påstår.Fattar inte riktigt hur de kunde vara så stora favoriter idag, med tanke på att Johaug, Slind, Ebba och Frida är så jämna.
Känns som en del hänger upp sig på att Ebba slagit Johaug, ja men med hur mycket?Det håller jag med om. Jag har inte heller fattat varför det har varit så mycket snack. Förstår inte alls varför allt utom ett guld skulle vara ett misslyckande som en del påstår.
Totalt en sekund på 30 km eller nått?Känns som en del hänger upp sig på att Ebba slagit Johaug, ja men med hur mycket?![]()
Tycker damerna har varit "favoriter" och sedan har ändå inte gått hela vägen flera gånger nu![]()
Eller Ribom och Ilar i bättre form. Ilar är verkligen ingen mästerskapsåkare.Nu är ju vi ju faktiskt utan en av våra bästa åkare. Med Linn på förstasträckan hade det förmodligen sett helt annorlunda ut nu.
Men alltså hur kan Norge ha tagit beslutet att sätta den mest orutinerade på sista sträckan mot Jonna?
Det är just det, ville, hur kan tre så rutinerade åkare kasta Fosnäs under bussen på det sättet.De har ingen annan som ville. Skistad åker inte distans.
Weng vill ju inte ta sista, antagligen vill ingen sätta Johaug där efter hur det gick mot Stina. Slind ville antagligen ha en klassisk sträcka...Men alltså hur kan Norge ha tagit beslutet att sätta den mest orutinerade på sista sträckan mot Jonna?
Hjälp vad länge Jonna väntade
Weng vill ju inte ta sista, antagligen vill ingen sätta Johaug där efter hur det gick mot Stina. Slind ville antagligen ha en klassisk sträcka...
Weng borde ha tagit den.