• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 186
  • Visningar Visningar 2 310
Vilket lopp Poromaa gör. Jag trodde pÄ topp 5 med medaljchans om allt klaffar. Men att han Àr den enda som Àr med KlÀbo in pÄ upploppet! Kanske Nyenget varit med om han stÄtt pÄ benen. Riktigt fin sista backe dÀr han hakar av Krueger.

Ebba, Frida, Jonna, Moa och Maja Ă„ker imorgon. Men snark för sĂ„na hĂ€r missvisande clickbait rubriker 🙄 Klickar man pĂ„ lĂ€nken stĂ„r det inte ens vem det Ă€r som skulle "stĂ„ över".

Screenshot_20250308-145426.webp

Haha Maja tycker ju 5 mil Ă€r SÅ LÅNGT 😅
Är vĂ€l Ribom som stĂ„r över?

Det fattar man ju med uteslutningsmetoden men dÄ behöver man ju inte sÀtta "Hon stÄr över" som rubrik. Hade de skrivit att Ribom t.ex. blivit uttagen men tackat nej och att Maja dÀrför Äker hade det ju varit lite mer ok rubriksÀttning. Nu ser det ju ut som att de vill fÄ folk att tro att Jonna stÄr över och dÀrför fÄ klick eftersom folk vill veta varför.

NÄn som sÄg medaljceremonin igÄr? Sa KlÀbo "grattis pÄ kvinnodagen"? Var det nÄt skÀmt? O_o

Vad tror ni om idag? Jag tror det Àr dax för Johaugs guld.

Liknande trÄdar

Fritid Vi har vÀrldens bÀsta lÀge för att Äka skidor med skidspÄr precis utanför dörren. Vi har en stor Äker precis i tomtgrÀns dÀr det alltid...
Svar
7
· Visningar
302
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
HĂ€stnyheter Ibland kan ett glĂ€djeĂ€mne vara nĂ„got litet, nĂ„got annorlunda. Som nu nĂ€r lĂ€karna sa till jockeyn Per–Anders GrĂ„berg att du fĂ„r trĂ€na...
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
Kropp & SjÀl Jag tenderar att köpa stÀdutrustning med samma ambition och resultat som jag köper trÀningsutrustning till mitt hemmagym. Men...
Svar
2
· Visningar
211
Senast: Scata
·
Tjatter Det hÀr kanske Àr en barnslig trÄd. Men jag tycker att sÄnt hÀr Àr roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vÀnner... 17 18 19
Svar
361
· Visningar
9 769
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka