Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Visste inte riktigt vilket forum den har traden skulle ligga pa.. men men chansar har
Vad kan det tankas kosta att skicka en sadel fran sverige till irland?? Ar det basta att skicka med posten eller med transportfirma typ DHL?
Maste ha hit min alskade sadel, borjar bli akut
Fragan ar ju bara om det kostar lika mycket at andra hallet? Fran sverige alltsa? Min mamma skickade ett litet paket hit pa nagra kilo o det kostade 300-400 skr..
Kollade pa postens hemsida nu, tror ni en hoppsadel ryms inom matten 150*70*115 cm?? Isf skulle det inte alls bli sa dyrt men om det inte gor det maste man skicka det pa lastpall typ..
Hundavel & Ras
Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.