Sv: Skicka med hästen vid försäljning?
Låter som en bra lösning
Nej, som sagt, vi frågade o fick det till svar.
Sen hade vi aldrig förväntat oss helt nya saker, men åtminstone saker som går att använda. Jag tror knappast hon ridit i ett träns där hon knutit upp bettet....Eller hur hon kunde få på senskyddet där kardborren var av så det inte gick att sätta fast...
Dom grejerna hade hon likagärna kunnat strunta i helt..
Jag är precis i sitsen att jag ska sälja min häst. I priset ingår ingen utrustning (mer än grimman han åker i) men då har köparen fått välja om hon vill köpa till utrustning. Vi kom överrens att för 2000kr får hon allt det viktigaste utom sadeln. Dvs jag kommer skicka med passande utrustning i gott skick såsom 2 olika tjocka vintertäcken, innetäcke, ett höst och regntäcke, fleecetäcken, skydd, tre träns och mer som jag inte kommer på just nu.
Jag skulle aldrig förutsätta att det följer med utrustning. Köper jag häst så får man fråga om det och då går det ju även fråga vad och i vilket skick det är
Låter som en bra lösning
Nej, som sagt, vi frågade o fick det till svar.
Sen hade vi aldrig förväntat oss helt nya saker, men åtminstone saker som går att använda. Jag tror knappast hon ridit i ett träns där hon knutit upp bettet....Eller hur hon kunde få på senskyddet där kardborren var av så det inte gick att sätta fast...
Dom grejerna hade hon likagärna kunnat strunta i helt..