skateboard

noble art

Trådstartare
Finns det ngn skate board intresserad här? Min son, 10 år vill köpa en ny skate board, den förra köpte vi på Stadium. Men nu vill han köpa från junkyard- men det finns ju en massa märken på både bräda, truckar o jul. Vilka är bra o inte? hur ska man veta vad man ska välja?
Han vill ha en sweet

Sv: skateboard

Personalen på junkyard, kanske inte alla, men många, skejtar själva. Om jag vore du skulle jag skicka ett mail till dessa och fråga. Säg vad sonen ska ha sin bräda till + prisklass och fråga vad de rekommenderar. :)

Mitt ex åkte väldigt mycket bräda, men jag verkar ha förträngt allt när det gäller fakta kring det. Vet att man behöver olika beroende på om man bara ska åka eller om man ska hoppa osv.

Sv: skateboard

Köp ingen med pvc hjul iaf. Låt den hellre kosta lite mer

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 124
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 339
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka