P
ponnylollo
Sv: Skärpning -alla måste läsa-
Känner att denna tråd måste puttas lite på för jag håller på att få ett seriöst ryck
Känner att denna tråd måste puttas lite på för jag håller på att få ett seriöst ryck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va?! Har inte haft en tanke på att avsluta inläggen med sitt namn kan uppfattas som störande...Stör mig på samma saker, även när folk skriver "Hej" ibörjan av inläggen och avslutar med sitt namn eller nått, men det gäller bara med vissa, kan vara att de har jobbig signatur eller nått!
"Hej" tyder väl på ett välkomnande. En underskrift tyder nog på bristen av signaturer här, det brukar finnas funktion för det i liknande forum. Ungefär som att man kan infoga en speciell signatur sparad i ett textdokument, när man skickar mail.
Jag snackar om på forumet. Det är klart att jag börjar mail och liknande med en hälsning och avslutar med en hälsning.
"hopp&galopp från Helena" i varje inlägg
så hade det varit lite overkill.
Va?! Har inte haft en tanke på att avsluta inläggen med sitt namn kan uppfattas som störande...
Har under alla år på stallet/buke avslutat mina inlägg med "Hlsn Helena" - och det har jag tänkt att fortsätta med oavsätt om ngn stör sig eller ej. Jag har valt att inte vara anonym här på bukefalos, och då tycker jag att jag kan "underteckna" med mitt namn också.
Hlsn Helena