Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilken modell hade du?Älskade min från Haglöfs, använde den året om i flera år. Var smidig och figursydd så upplevdes aldrig klumpig samtidigt som jag lika smidigt kunde ha en foderjacka under utan att det påverkade bekvämligheten. Tyvärr gav dragkedjan upp till sist.
Vet du vad modellen heter?Jag är inte mycket för skaljackor, men har en regnjacka från Bergans som är helt suverän. De flesta av mina jackor är därifrån, beror mycket på att jag tycker att andra jackor är för tighta runt axlar och för stora i midjan. Deras sitter i princip alltid bra på mig.
Jag har försökt minnas vad den kan hetat men det står helt still, men i morgon kan jag kika vad det står i jackan.vilken modell hade du?
Kollade och den heter Letto! Står som "3 lagers skaljacka" på Bergans hemsida, men ja, jag räknar den som regnjackaVet du vad modellen heter?
Vet du om Bergans är lätt att göra returer till? För nu hittade jag några modeller där som såg bra utKollade och den heter Letto! Står som "3 lagers skaljacka" på Bergans hemsida, men ja, jag räknar den som regnjacka
Ingen aning, för jag har aldrig behövt det Köper annars i diverse webshoppar, på xxl eller liknande och där brukar det inte vara några problem.Vet du om Bergans är lätt att göra returer till? För nu hittade jag några modeller där som såg bra ut
hittade även en haglöfs nu, samt en modell från Arrak, som såg bra ut..
Några erfarenheter från Arrak?
Incus hette denvilken modell hade du?
Vad har ni för skaljacka i vår?
Letar efter en som inte är för bylsig, mer figursydd, bra vattentäthet med BRA andasförmåga. Behöver inte ha massa fickor (har väst på när vi tränar) Kollat haglöfs och revolution race, men inte riktigt hittat någon jag gillar...