Skagafjord gold

kopur

Trådstartare
Någon som vet mer om denna sadel? Jag har letat och letat på Google men får inga träffar... Någon som har länkar till ridsportbutiker i Reykjavik?

Sv: Skagafjord gold

Dum fråga kanske, men kan det vara så att den heter Skagafjordur och inte Skagafjord? Tycker det låter bekant nämligen.

svea skrev:
Dum fråga kanske, men kan det vara så att den heter Skagafjordur och inte Skagafjord? Tycker det låter bekant nämligen.

Jag tittade på sadeln igen: Tillverkaren verkar heta Hesturinn och modellen Skagafjörd gull.

Har sökt på Hesturinn på nätet och hittade en isländsk länk, men det var till en gård som heter Solvangur - vad jag kunde se hade de inget med sadeltillverkning att göra...

Man ska inte ge sig... på en annan hemsida hittade jag tillslut en länk till något som heter tolt.is och där fanns sadeln tillslut! :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 210
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 582
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden