Skaffat leopardgecko =)

S

Sheltien

Igår va jag och min pojkvänn (äntligen!!) och hköpte en gecko till mig. Så nu har vi en liten doris här hemma.
Någon mer som har reptiler??

Här är Doris:

Sv: Skaffat leopardgecko =)

Själv har jag inga reptiler, men planerar att skaffa neondaggeckos ganska snart.

Pojken min har en kalifornisk kedjesnok, bara bäbis än men så söt. :D
Här är Nemi.
Photo_55189_636060.jpg

Vilken fin orm!! jag hade en albino majsis förut. Men hade inte råd att skaffa ett vettigt terrarium så jag sålde den. Så blir de när man skaffar djur fast man egentligen inte har råd :crazy:

Jo, det är ju inte så jättesmart att skaffa något man inte har råd med senare.

:bow: till dig som ändå inte behöll ormen i ett för litet terrarie!

Ja, är man djurtokig som ja så vill man ha ALLT. HAde jag bott själv på en gård så hade de varit mkt djur o lite mat till mig. Tur man har en pojkvän som ifrågasätter lite innan nu så man hinner tänka efter. Nu har jag en katt och ödlan och det får vara bra så tills man skaffar hus. Då blir det ju säkerligen hund också =) mina två bor hos min mor nu i hus där dom trvis bäst o mor skulle nog inte kunna leva utan hundar :P

Liknande trådar

Övr. Hund Jag jobbar hemifrån och streamar höjdpunkter från älgvandringen 2023 för att få lite bakgrundsljud. Doris tycker att örnen var väldigt...
2
Svar
25
· Visningar
2 040
Senast: Reville
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 950
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 814
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 466
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar