Skador på transporten kan ersättas

Sv: Skador på transporten kan ersättas

När jag ringde "mitt" försäkringsbolag och upplyste om att en konkurrents försäkring täckte skador orsakade av hästen, trodde "mitt" försäkringsbolag att de "självklart också hade det". Jag bad henne kolla det, hon återkom och sa förvånat att de visst inte hade det! :grin:

Jag funderar på att byta till ett bolag som täcker skador orsakade av hästen, men när jag behövde en reparation på mitt släp så var "mitt" försäkringsbolag så grymt bra att ha att göra med, så jag behåller försäkringen hos dem i allafall ett år till.
Men jag fick i allafall en rabatt för att jag stannade i bolaget, så om man bara vet hur man ska trycka på så kan man tjäna en och annan krona! :cool:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 825
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat