Skada som måste sys

J

jjeg

Har en häst som skadat sig i hagen(antagligen av sin hästkompis) det hänger bitar av ögonbrynet stort som ett halv lillfinger ca 3 cm..och lite tjockare ner över ögat..hur snabbt måste man sy?
Har nämligen insett att vi bor helt galet när det händer akuta olyckor...detta har hänt mitt på dagen och veterinären har fortfarande inte kommit...fick precis veta att dom kommer tidigast vid 18.30 :(
någon som har erfarenhet av skador som måste sys..

Sv: Skada som måste sys

INGEN ???
Vet har fortfarande inte kommit......Är rädd att jag inte kommer kunna behärska mig när han väl kommer ;(

hoppas veterinären har kommit ja du inte lätt då man bor lite trassligt till det beror väl på hur blodig /djupt det är sommar eller vinter mer bakterier ute på sommaren än på vintern

Hoppas det gick bara.
Men inte kunna behärska sig??? Menar du bli förbannad på en vet som har fullt upp???????????
PL

Liknande trådar

Hundhälsa "Roade" oss med att åka in akut till vet. igår då den yngsta hunden lyckats riva sej i ögat... Väl på plats blev vi väl omhändertagna...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 536
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Calazirya
·
C
Hästvård HEJ! Lång sorglig historia de här.. vore kul om ngn orkade läsa iaf! :) JAg har ett D-ponny sto på 11år som skadade sig för 2 år...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: arabia
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 311
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb