Skäcktråden!

Sv: Skäcktråden!

Här kommer ett kort på min skäck.
Det är en paintkorsning,ett sto.

IMGP1374_zps5b1fd6cf.jpg
 
Sv: Skäcktråden!

1239719_10201037989290859_1256643203_n_zpsaf28fcdb.jpg

Detta är min brunblackskäck! Som är öm klapphingst för tillfället, men det fixar vi om 3veckor med ännu en operation!

ENKEL HÄST i allt, lastar sig själv, inte rädd för sprutor eller något vad jag märkt nu. Underbar pålle som älskar att mysa. Endast 2år gammal och är korsning Irish cob / fjordning ^^
 
Sv: Skäcktråden!

Har du fått hem han nu ? Han ser riktigt trevlig ut :D

Har glömt att lägga in Ai-chan här :o
Hon är mitt 2 åriga Paint/Nordsvensk sto (enligt säljaren). Tanken är att vi ska hålla oss till de lite lugnare westerngrenarna som trail & western riding mm :)

dsc_3853_522e2a14e087c33096c28dff.jpg


dsc_3808_522e293e9606ee67850d7095.jpg
 
Sv: Skäcktråden!

Vad är det för ras och stam på honom ? Min lilla donna är väldigt lik honom i typ, teckning & färg.

Min tös innan hovskägget försvann. Hon är bara 2 så lär ju lägga på sig lite till :)

1f94b15a119011e3bede22000aeb43a7_7.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Skäcktråden!

Kl. Han är svart och fux skäck :) Kan tyvärr inte förklara hur och varför på svenska, men någon annan smarting har kanske de svenska orden för det :) Han är fin i övrigt också inte bara färgen :)
 
Sv: Skäcktråden!

Här är vår lilla skäckåring. Jag tror han är silversvart i botten och så frame overo på det. Han är Nokota Pony Cross (75 % nokota, resten en ponnykorsningslinje, som våra vänners familj avlat fram sedan 50-talet).

DSC00730.JPG
 
Sv: Skäcktråden!

Har inga fler bilder på han här på datan men du kan googla Litningur frá Möðrufelli så kommer de en hel del bilder på han :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 001
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 440
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 557
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 484
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp