Ska vi inte ha en tråd för Hermanstorp...

Sv: Ska vi inte ha en tråd för Hermanstorp...

Hmm jag hade nog mer benmänt fenomenet som "sluta skena till hindren" de ligger faktiskt bara på 1meter :angel:

Jag tror tom Grå fakiskt tar sig över hindren utan att behöva ridas i terränggalopp :D

Jag tyckte nog mest det såg ut som om det var Grå som ville springa fortare, fortare. Och en Nova som gärna ville bromsa mer än vad Grå gick med på. ;)

Jag tyckte nog mest det såg ut som om det var Grå som ville springa fortare, fortare. Och en Nova som gärna ville bromsa mer än vad Grå gick med på. ;)

Ja på banan ja!! Du skulle sett henne på framridningen innan jag fick lite hejd på henne :rofl:

Nu är jag förvirrad (igen:grin:)... Du surrade i en annan tråd om min personlighetsklyvning, men det är i alla fall inte jag som har två nick...:angel:

Du e gullig!:love:

Visste väl att det var tillfällig sinnesförvirring från din sida när du plötsligt förvandlades till Hunters Elaka Tvilling före Hermanstorp....:D

Nämen titta vad som kryper fram under busken...:cool:

Jag hoppas att du förstår ditt eget bästa o fixar det du ska fixa.....:angel:;)

Hehe, jobbar på det... Om du är riktigt snäll kanske jag filmar HELA dressyren, OCH låter bli zoomknappen (men bara kanske).:o Laddning av kamera får dock DU stå för...:angel:

Hehe, jobbar på det... Om du är riktigt snäll kanske jag filmar HELA dressyren, OCH låter bli zoomknappen (men bara kanske).:o Laddning av kamera får dock DU stå för...:angel:

Jag kan ju säga såhär, förra året i Hermanstorp så skulle jag filma henne och då dog kameran 5 sekunder in i dressyrprogramet för hon hade inte laddat den :grin:

Men nu var ju kameran LADDAD till max men du fotade ju fötter o B-T istället för att ägna dig åt att filma mig så sen fanns det ingen mer plats på hårddisken...:mad:

ALLA vet ju vilken plats B-T tar så det var ju inte konstigt om min kamera blev full...:devil:

Nu har ja äntligen fått tummen ur å laddat upp en film från hermanstorp...lite snurrig video dock men men :)

http://www.youtube.com/watch?v=p5iTIUluuhs

Men va fint han går.:d Att det kan strula i början av banan är ju ingen katastrof när man har en bäbis.

Men hur många ekipage är det samtidigt på banan:eek: inte lätt för unghästar att kunna koncentrera sig på hinder, om man ständigt möter andra:crazy:

Tack:) ja han gick riktigt bra :) lite bäbis fasoner får man väl leva med ;) Ah ja hann ju ikapp hon som var innan, å jag såg flera stycken innan det som också gjorde det både i ponnyklasserna å på häst!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapsveteranen Niklas Lindbäck visade klassen när det reds trestjärnig fälttävlan hos Hermanstorps Kör- och Ridklubb i helgen.
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
102
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 157
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar