Ska vi inte ha en tråd för Hermanstorp...

Sv: Ska vi inte ha en tråd för Hermanstorp...

Har man 1 hinder kvar så rider man i mål...:D

Och Betti...han går väldigt bra nu....fundera på det du!

När kommer filmerna ?

Jag antar att det inte kommer läggas ut en dressyrfilm denna gång :devil:

Till novas försvar får jag väl erkänna att hon hade världens ridsår i röva så hon kunde inte sitta ner ordentligt, jag tyckte synd om henne för jag vet hur ont DET gör

Jamen eller hur....där stannar Hunter snällt bredvid mig o pratar i 10 sekunder när det RYTS från läktaren: SLUTA babbla o RID!:eek::eek:

Fast i verkligheten så var det ju så jag och Linda satt och babblade på läktaren vilket inte var populärt nerifrån ridhushåll där det västes till om att få uppmärksamhet och när uppmärksamheten fås ja då babblades det med Hunter :mad:

Och Betti...han går väldigt bra nu....fundera på det du!

Jag som trodde att Grå ALLTID gick riktigt bra, att det var omständigheterna som inte riktigt passade när resultatet svek nån gång ;)

Och nog funderar vi alltid. Vit annonseras vilt

Jag som trodde att Grå ALLTID gick riktigt bra, att det var omständigheterna som inte riktigt passade när resultatet svek nån gång ;)

Same but same...:D Här passade banan honom ypperligt, han gillar att galoppera framåt men som han kändes i Tranemo så kvittar det nog om banorna går på stigar för han var lika "på" där. Sen att han inte "fotat" alla hindertyper färdigt än det köper jag, i min värld är han fortfarande ung o under utbildning...

När kommer filmerna ?

Det kan du fråga Fröken Filmare....dressyrfilmen fattas halva (nåja en bra bit på iaf), hoppfilmen är zoomad som f-n så man blir yr i huvudet o i terrängen finns de två första med....ok, det var inte hennes fel att kameran dog i terrängen men .....:mad:

Till HENNES försvar så får jag ju säga att hon normalt filmar väldigt bra så denna gång får jag förlåta...:D

Red som den värste Andreas Helgstrand i dressyren på 50,6 straff o blir 4:a men passar det fio? Näe, hon säger: Jag har ALDRIG sett dig rida så dåligt...:mad:

Hoppar som Helena Lundbäck och kommer ut skinande som en sol med nollan i bagaget och hon säger: Nu har Grå blivit så himla bra i hoppningen att DU måste börja rida bättre.....:grin:

Ni ska vet att det inte är lätt att vara mig....

Men du borde väl vara van vid att det inte sprutar glada tillrop när du ridit.:angel: Senast efter dressyrträningen i lördags. Tänkte till lite:o o nån + kommentar borde man kanske ge.:crazy: Du har en skitsnygg häst hörrudu.:love: min e bara söt o duger mest till kofösning.:cool:
Avis... neeej då:angel:

Senast ändrad av en moderator:

Men du borde väl vara van vid att det inte sprutar glada tillrop när du ridit.:angel: Senast efter dressyrträningen i lördags. Tänkte till lite:o o nån + kommentar borde man kanske ge.:crazy: Du har en skitsnygg häst hörrudu.:love: min e bara söt o duger mest till kofösning.:cool:

Men jag trodde den tiden i mitt liv var över efter att du o jag inte tävlar ihop mer...men fio är 20 ggr värre än vad du nånsin var!:o;)

Till novas försvar får jag väl erkänna att hon hade världens ridsår i röva så hon kunde inte sitta ner ordentligt, jag tyckte synd om henne för jag vet hur ont DET gör

Jag har alltid kört med uttrycket "skyll på skoskav" när någon försökt förklara bort något. Hädanefter skall jag mynta uttrycket "kör med rövskav"

Nova har en superfin Grå och skall skita i att fisrida på hinder, vad än tränaren säger. Då kanske det blir mindre stopp.:devil::devil:

sa dressyrtanten, duckar och återvänder till dressyrforumet.

Nova har en superfin Grå och skall skita i att fisrida på hinder, vad än tränaren säger. Då kanske det blir mindre stopp.:devil::devil:

Hmm jag hade nog mer benmänt fenomenet som "sluta skena till hindren" de ligger faktiskt bara på 1meter :angel:

Jag tror tom Grå fakiskt tar sig över hindren utan att behöva ridas i terränggalopp :D

Det kan du fråga Fröken Filmare....dressyrfilmen fattas halva (nåja en bra bit på iaf), hoppfilmen är zoomad som f-n så man blir yr i huvudet o i terrängen finns de två första med....ok, det var inte hennes fel att kameran dog i terrängen men .....:mad:

Jag har en känsla av att Fröken Filmare tänker hålla sig jävligt långt borta ifrån denna tråden :devil:

Till HENNES försvar så får jag ju säga att hon normalt filmar väldigt bra så denna gång får jag förlåta...:D

Synd det hade varit roligt att se lite terrängfilm :D

Hmm det var väl inget fel på den hoppfilmen :confused:

Grå var fiiiin :love:

Och Nova såg ut att blivit lite nättare ;) Är det de kärva tiderna?

Grå var fiiiin :love:

Och Nova såg ut att blivit lite nättare ;) Är det de kärva tiderna?

:rofl::rofl::rofl: I wish!:devil: Men tyvärr...fast idag började mitt nya liv med en låååång promenad med hunden på berget...:angel:

Javisst är han fin Lille Grå?:love: Och så himla klar i huvudet nu, alla "tonårsfasoner" är väck.

Fiiina och jätteduktiga!!:banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapsveteranen Niklas Lindbäck visade klassen när det reds trestjärnig fälttävlan hos Hermanstorps Kör- och Ridklubb i helgen.
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
102
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 157
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar