Sv: Ska vi inte ha en tråd för Hermanstorp...
Precis vad jag undrade också...
Får man fortsätta efter 3 stopp i sydsverige?
Precis vad jag undrade också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man fortsätta efter 3 stopp i sydsverige?
Jamen eller hur....där stannar Hunter snällt bredvid mig o pratar i 10 sekunder när det RYTS från läktaren: SLUTA babbla o RID!
Och Betti...han går väldigt bra nu....fundera på det du!
Jag som trodde att Grå ALLTID gick riktigt bra, att det var omständigheterna som inte riktigt passade när resultatet svek nån gång
När kommer filmerna ?
babblades det med Hunter
Red som den värste Andreas Helgstrand i dressyren på 50,6 straff o blir 4:a men passar det fio? Näe, hon säger: Jag har ALDRIG sett dig rida så dåligt...
Hoppar som Helena Lundbäck och kommer ut skinande som en sol med nollan i bagaget och hon säger: Nu har Grå blivit så himla bra i hoppningen att DU måste börja rida bättre.....
Ni ska vet att det inte är lätt att vara mig....
Men du borde väl vara van vid att det inte sprutar glada tillrop när du ridit. Senast efter dressyrträningen i lördags. Tänkte till lite o nån + kommentar borde man kanske ge. Du har en skitsnygg häst hörrudu. min e bara söt o duger mest till kofösning.
Till novas försvar får jag väl erkänna att hon hade världens ridsår i röva så hon kunde inte sitta ner ordentligt, jag tyckte synd om henne för jag vet hur ont DET gör
Nova har en superfin Grå och skall skita i att fisrida på hinder, vad än tränaren säger. Då kanske det blir mindre stopp.
Det kan du fråga Fröken Filmare....dressyrfilmen fattas halva (nåja en bra bit på iaf), hoppfilmen är zoomad som f-n så man blir yr i huvudet o i terrängen finns de två första med....ok, det var inte hennes fel att kameran dog i terrängen men .....
Det kan du fråga Fröken Filmare....dressyrfilmen fattas halva (nåja en bra bit på iaf), hoppfilmen är zoomad som f-n så man blir yr i huvudet o i terrängen finns de två första med....ok, det var inte hennes fel att kameran dog i terrängen men .....
Till HENNES försvar så får jag ju säga att hon normalt filmar väldigt bra så denna gång får jag förlåta...
Hmm det var väl inget fel på den hoppfilmen
Grå var fiiiin
Och Nova såg ut att blivit lite nättare Är det de kärva tiderna?