H
Hunter
Sv: Ska vi inte ha en tråd för Hermanstorp...
Klockren!
Du det önskar jag med att du hade gjort....
Klockren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du det önskar jag med att du hade gjort....
He he he nu har vi varit och ställt i ordning banorna på terrängbanan inför helgens tävlingar
Värsta 100-klassbana jag någonsin sett
Tur jag inte ska rida den!
He he he nu har vi varit och ställt i ordning banorna på terrängbanan inför helgens tävlingar
Värsta 100-klassbana jag någonsin sett
Tur jag inte ska rida den!
He he bästa inlägget från dig EVER
Jag märker att någon försöker slingra sig och inte ta sitt fulla tränaransvar
Har vi inte diskuterat tränarens ansvar ett antal gånger här i forumet
Lämnar resten tomt för en radda ursäkter från min urusla och fullkomligt HYSTERISKA adapt
Men detta var inte snällt
Och inte minst med tanke på hur nyfikna vi andra blev nu
För några resultat har de inte släppt ifrån sig
Men snälla B-T va är du för tränare, man kan väl inte lämna ett uppdrag mitt i. Först se till att de har mkt hög placeringschans o sen lämna dom till att klara resten på eget bevåg, , stackars, stackars Nova.
Jag tog mitt ansvar som tränare och lotsade nova runt dressyr och hoppbanan, hon låg 4:a efter dressyr och hoppning och sedan gick jag eftersom jag var tvungen att åka till mitt riktiga jobb och vad händer när åkte därifrån.........
Lämnar resten tomt för en radda ursäkter från min urusla och fullkomligt HYSTERISKA adapt
Men Grå gick bra trots några stopp på typhinder och jag kan tänka mig det för han såg jättefin ut i hoppningen och tar tag på ett helt annat sätt än förra året tyckte jag som inte sett grå sedan juli förra året
Grå har en väldigt hög lägstanivå i dressyren, 50 straff där och jag har sett Nova rida mkt mkt bättre i den grenen, hoppningen red Nova super och hon var felfri där.
fick 3 stopp på vägen
Men det låter ju inte alls dåligt, felfri hoppning och sen ta sig runt terrängen var väl jättebra.
Vi åkte hem direkt efter hoppningen, tanken var annars att jag skulle få tid att snacka lite med Nova för vi fick ju inte prata med varandra på framridningen för vissa "poliser" som tyckte att vi skulle rida mer och tjöta mindre
Hörde om problem i hoppningen men vet inte vad som hände med fina lilla fullblodet?? Och VAD är det för ny häst du har? Skulle inte du avla på dig själv o inte rida mer....
nu känns han ÄNTLIGEN som en riktigt fälttävlans häst!
Grå är ju lite fundersam ännu mot nedhopp i vatten så där drog vi på oss det 3:e stoppet. Gjorde en liten volt o plumsade sen käckt ned. Sista hindret minns jag inte men hoppade det gjorde vi iaf!