Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska på bröllop den 18 juni, klädkod kavaj. Är totalt efterbliven när det kommer till sånt här, så vad tusan ska man ha på sig? Har ni några bra förslag, jag är av den kurvigare typen, så något som passar denna kroppsform är ju en klar fördel.
Ska på bröllop den 18 juni, klädkod kavaj. Är totalt efterbliven när det kommer till sånt här, så vad tusan ska man ha på sig? Har ni några bra förslag, jag är av den kurvigare typen, så något som passar denna kroppsform är ju en klar fördel.
Jag ska också på bröllop så jag hänger på! I mitten av juli och jag gissar ett jag behöver en vit klänning då det är mitt bröllop
Jag tipsar om Ilse Jabobsens korta klänningar med lång ärm, passar perfekt på ett bröllop med klädkod kavaj.
Passar dessutom väldigt bra till en kurvig kroppsform
Jag ska också på bröllop så jag hänger på! I mitten av juli och jag gissar ett jag behöver en vit klänning då det är mitt bröllop... Vi har en egen klädkod, sommarfin, så någon traditionell bröllopsklänning blir det inte.
Jag har en vit resevklänning i gardroben. Knälång o lite spets. Skulle och vilja ha en lång men är kurvig och har inte hittat något som känns bra till skapligt pris. Borgerlig vigsel på lånad herrgård med 50 gäster. Var är bilderna hämtade?Vill du ha en lång eller kort klänning? Stil?
Åh så himla fin den översta är!Vill du ha en lång eller kort klänning? Stil?
Jag har en vit resevklänning i gardroben. Knälång o lite spets. Skulle och vilja ha en lång men är kurvig och har inte hittat något som känns bra till skapligt pris. Borgerlig vigsel på lånad herrgård med 50 gäster. Var är bilderna hämtade?
Något 20-talsinspirrat kanske. Det kan ju vara grymt snyggt utan att ta "ljuset från bruden". Det passar ju bra till raka kroppar tänker jagHa. Kommer att följa tråden för spår av vägledning....
Jag ska på bröllop i midsommar och jag är definitivt INTE kurvig. Sliter mitt hår redan nu för att tänka ut vad som kan vara lämpligt. Det är barnets kusiners föräldrar som äntligen gör slag i saken. Och det storstilat.
Jag är kurvig och förra året på två bröllop hade jag en klänning från märket Little Mistress. Kolla på dem. Jag vet inte hur kurvig du är men de har klänningar både för långa, tjocka, normala och petite. Jag beställde min på Asos och den kom rätt snabbt. De finns dock på bland annat zalando och nelly också. Jag själv gillar maxiklänningar då det är vad jag känner mig mest bekväm i med mina kurvor.Ska på bröllop den 18 juni, klädkod kavaj. Är totalt efterbliven när det kommer till sånt här, så vad tusan ska man ha på sig? Har ni några bra förslag, jag är av den kurvigare typen, så något som passar denna kroppsform är ju en klar fördel.