Ska ni söka till Top Dog på tv3?

Seabaz

Trådstartare
Har ni hört om nya programmet som ska komma på Tv3 - Top Dog. Istället för Top Model! :rofl:

Jag har redan sökt! Vi ska vara med! Haha! Urkul!
Går att läsa mer på deras hemsida.

tv3.se > vill du vara med i tv > Top Dog

Sv: Ska ni söka till Top Dog på tv3?

oh ja!! Men undra vad jag ska göra med andra hunden under tiden? :p

Tror mamma och hennes hund skulle klara sig väldigt bra. Men hon vill inte vara me på tv..

Vi trivs bättre häääär, där vi kan lukta på blommorna. ;)

Tv är inget för oss, tänker inte uppmuntra ev. gömda divalater hos herrn. :p

Haha hojja! Nonononononononononononono!
Har ögonen på att träna hunden istället för att apa ut hunden :P

Åh bra att du påminde mej! Klart jag å vovven ska söka :D

njääää...med tanke på att min hund lyder sämre än en getabock så är det nog inget program för oss!
Snarare Sveriges Värsta! haha!:D

Skulle vara för att få fem veckors träning i samband med semester i sthlm. Men min hund skulle som någon annan här också sa passa bättre in i Sveriges värsta hund och jag tror att hon skulle vinna. :o

Hahaha!
Dom ringde precis mig från Top Dog och ville att jag och Xander ska komma på deras casting i Sthlm i januari :rofl:

Visst hejjar ni på oss då! :banana: :D

Och nej, Xander lyder inte, kan bara ett kommando åt gången. Det han kan är sitt och tass och sedan stå (för utställning).
Han är en byracka i lyxförpackning!

:banana: Här klappas det med händer och tassar för att det ska gå vägen :D
Vet du om de kommer att sända castingen?

Hahaha sänder dom castingen kommer dom väl visa oss som de allra muppigaste som inte gick vidare, som i idol! :angel: :p

haha nää det tror jag inte, de visar er nog bara isf för att ni gör er bra i tv:D

det står inget om det på hemsidan men jag hoppas dom har en gräns för hundens skull. Min hund är 10 månader, skulle väl vara 1 år precis ungefär när dom börjar spela in programmet kan jag tro.

Jag tror knappast vi går vidare men man kan ju önska. 5 veckors träning är precis vad vi skulle behöva, jag och vovvi.
Jag har försökt lära honom saker sedan jag fick honom men det GÅR INTE! Han är en byracka i lyxförpackning!

ELLER så är det kanske jag som gör fel :angel:

Haha, det kommer nog gå bra tror jag!

Vi får väl hoppas på flera säsonger då för Nikita är bara 10veckor på tisdag...:D

Jag som har två klockrena filmstjärnehundar! Undrar om tv3 skulle se det på samma sätt? :D Fasen, jag måste nog skicka in en ansökan!

Vad har de för instruktörer under dessa 5 v. då?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 384
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar