Ska ni ha GBG träff snart ??

Mynta2

Trådstartare
Vi behöver träffa hundar...;). Alla kompisar har flyttat..så min hund anser matte är dötråkig :(

Och det håller jag med..för jag är lite lat.
 
Sv: Ska ni ha GBG träff snart ??

Jag kommer att flytta till GBG i sommar, är dock hundlös för tillfället men det kanske hinner lösa sig till sommar ;)
 
Sv: Ska ni ha GBG träff snart ??

Min lilla är väl inte så rolig för din stora att leka med, men i mars har jag Jack Russelln här nere när föräldrarna är hos brorsan i England. Då tar vi oss en lång promenad där i Burmabackens området. (lärje eller vad 17 det är).

Jag och lill-tjejen börjar även agility träning hos Kviberg (som nu ligger uppe i Gunnilse). Häng med på den!! Du hade ju en kurs innestående där eller hur var det nu igen?!
 
Sv: Ska ni ha GBG träff snart ??

Jag har 2 hundar och vi följer gärna med på promenad. 1 ridgeback och en mellan pudel.
 
Sv: Ska ni ha GBG träff snart ??

Jag har en phalene som är osäker med hundar och rädd för människor. Men han behöver träningen... så jag är på :D
 
Sv: Ska ni ha GBG träff snart ??

Jag hade ju tänkt dra igång en hundpromenad :)
Så självklart ska det bli buketräff!
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 153
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 396
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Tuggben
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 635
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp