ska inga till ljuslingsbacken?

Sv: ska inga till ljuslingsbacken?

okeej tror jag fattar;P
kommer hoppbilder snart;)

URL="http://www.pixbox.se/pic_show_id12419274.html"]http://www.pixbox.se/pic_show_id12419274.html[/URL]

KOMMENTERA:)

Dom funkar!:)

Vilken snygging, minns den inte så!:d

Jo, jag är anmäld och klar till mariestad :D till debutant då:angel:

Ska försöka åka dit och träna en gång innan. Har de träningar, de stod inget på hemsidan?

anna-karin brukar ha terrängträningar i mariestad ibland.. men ja är inte riktigt säker.

Jag tar nog deb. på Styringe istället, och så Lätt på Mariestad.:) Men vi ses nog kanske ändå?:D Vi kanske kan säga hej till varandra...:D;)

Själv skulle jag vilja träna på Borås, om jag ska rida DM där vore det skönt att ha varit där nån gång och kanske bekanta sig med ett par hinder iaf...:angel::D

jag kör dressyr DM som sjääälvklart är på samma dag :rofl: Så jag får hoppa fälttävlan (om jag nu blir felfri :p)

Japp, hälsa måste vi göra nu :D

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
374
Senast: Wenniz
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Otherside
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 762
Senast: sjoberga
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka