Ska hon inte föda snart?

Sv: Ska hon inte föda snart?

Vad sägs om en egen tråd med bilder på underverken? :love: :idea:

Sv: Ska hon inte föda snart?

katter brukar vara dräktiga mellan 60 och 65 dagar. min katt har bara fått en kull och det gick skitbra! se bara till att någon är där ifall om hon skulle behöva sällskap eller hjälp. jag vet däremot inte hur snabbt man bör avliva dom, men min kompis gör det efter bara ett par dagar. det har inte blivit nåt fel på hennes katt, men det är ju olika på olika katter. det kommer att gå bra, katter är lite uthålligare än vad man tror att dom är.

:eek: :mad: :crazy: :cry: :confused: :(
Vad i helvete är det med folk???

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Hejhej! Det här är första gången vi ska få en kull kattungar och jag är verkligen ett nervvrak nu det börjar dra ihop sig. Det kändes...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Mamma katt och bebisarna mår hur bra som helst och är alla feta och glada ^_^, mamman har gått från att fräsa till att spinna och stryka...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Buck
·
Körning Fråga mig inte varför. Men jag har fått någon knäpp idé om att jag ska försöka tolka med H.H i vinter. Men för att kunna göra det då...
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: Pallen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur