Sjuk häst och okontaktbar ägare!

Sv: Sjuk häst och okontaktbar ägare!

Det är ju bra att veta, och det är ju också ganska logiskt. Eftersom ägaren åker bort och jobbar ganska ofta och jag då tar hand om alla hästarna så har jag fått en del att tänka på iom detta. Nu slutade ju detta bra (om vi bara får bukt med muggen), men när vi hördes på telefon igår så sa vi att vi får göra upp lite tydliga riktlinjer för vad som gäller när h*n kommer hem igen, till nästa gång.

Sv: Sjuk häst och okontaktbar ägare!

Sen kan jag tillägga att eftersom jag har min egen häst i samma lösdrift så ligger det ju redan i mitt intresse att allt från vindskydd till foder till hagar är bra, så att jag även skulle ansvara för den andra ägarens hästar inför djurskyddet om de av någon anledning skulle dyka upp när h*n är bortrest känns inte så betungande.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Fiorano
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 980
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 364
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?