Armani__
Trådstartare
Våran Milton använder fortfarande liggdelen i sin duovagn, men eftersom det snart är dags att gå över till sittdelen så funderar jag på om det är bäst att kanske sälja fina vagnen och köpa en sittvagn istället.
Mycket beror på att vagnen vi nu har är vit (Emmaljunga leatherette) vagn och ju rörligare han blir desto skitigare blir ju vagnen
Så, nu funderar jag på vilken sittvagn som är lämplig.
Är lite trött på vagnen vi har nu, visst den är jättebra, men ganska klumpig..
Funderar på en trehjulig, men vill ha med stora hjul, alla tre. Visst vi bor i stan, men jag går mycket ute på landet på grusvägar etc.
Det största kravet är egentligen att jag vill kunna ha honom sittande mot mig. Han är bara 7 månader och för liten för att sitta åt andra hållet.
Jag gillar verkligen Carena Swing (vet inte om den heter något mer), men vet inte om han kan sitta mot mig i den, förmodligen kan han inte det va?
Finns där annars någon liknande där den möjligheten finns?
Mycket beror på att vagnen vi nu har är vit (Emmaljunga leatherette) vagn och ju rörligare han blir desto skitigare blir ju vagnen
Så, nu funderar jag på vilken sittvagn som är lämplig.
Är lite trött på vagnen vi har nu, visst den är jättebra, men ganska klumpig..
Funderar på en trehjulig, men vill ha med stora hjul, alla tre. Visst vi bor i stan, men jag går mycket ute på landet på grusvägar etc.
Det största kravet är egentligen att jag vill kunna ha honom sittande mot mig. Han är bara 7 månader och för liten för att sitta åt andra hållet.
Jag gillar verkligen Carena Swing (vet inte om den heter något mer), men vet inte om han kan sitta mot mig i den, förmodligen kan han inte det va?
Finns där annars någon liknande där den möjligheten finns?