Sitter den här västen bra?

J

jay

Det här är min första väst, köpte den idag. Jag ÄLSKAR den och passformen är underbar.

Sitter den som den ska? Har iallafall framsidan under revbenen och svanken täckt bak, det var det jag fick höra att jag skulle ha.

81943_1274470120.jpg

75600_1274470122.jpg

Sv: Sitter den här västen bra?

puffar lite.. ingen som ser något konstigt?

Jag vet inte om det är någon skillnad när det är för fälttävlan, men ska den inte gå lite längre ner bak? Är inte duktig alls på detta med skyddsvästar :crazy:

Det här är min första väst, köpte den idag. Jag ÄLSKAR den och passformen är underbar.

Sitter den som den ska? Har iallafall framsidan under revbenen och svanken täckt bak, det var det jag fick höra att jag skulle ha.

81943_1274470120.jpg

75600_1274470122.jpg

:idea:
Är det något som man skall låta en kunnig hjälpa en med,så är det säkerhetsvästens storlek och passform.
Be dem ta dina mått och jämför med den väst du har.
Inte bara genom att "kolla" på en bild.:idea:

:idea:
Är det något som man skall låta en kunnig hjälpa en med,så är det säkerhetsvästens storlek och passform.
Be dem ta dina mått och jämför med den väst du har.
Inte bara genom att "kolla" på en bild.:idea:

okej! som sagt så är det min första och jag tycker den är i kortaste laget, men funkar.. hoppas bara på det då.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hur stor blev er tik? Hur många valpar blev det? Vi har en labradortik som är i dygn 47 idag, jag känner fosterrörelser när man håller...
Svar
10
· Visningar
1 850
Senast: tanten
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 476
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 812
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod