Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs andra stycket i det du citerade.
Har du sett Bent rida i verkligheten, och har du hört honom förklara hur han arbetar med sina hästar?
Som jag skrivit tidigare så avslöjar höghastighetskameran mycket. Gå in på youtube och sök på highspeed så hittar du en del. Dock inget med GP-ryttare eller SRS-ekipage, tyvärr. Men en hel del på travhästar, skodda och barfota. Studera gärna de filmerna och berätta sedan vad du ser.
Men det är ju han som har hittat på AR och bestämmer väl då hur kvalitén ska vara, antar jag Vem skulle annars göra det?
Har han arbetat fram ett system som leder till att inte ens han själv kan utföra rörelser som ingår med kvalitet, vad är det då för system Då måste det vara något i hans egna grunder som brister, eller så har han andra kriterier för vad som är kvalitet och det han visar är enligt dessa kriterier hög kvalitet.
men VAD gör Bent vad vill han med skänkeln där framme????
Nej "hans" system är inget annat än klassisk dressyr inpaketerat och framfört på ett trevlig och kanske lättlärdare sätt för folk.
Ingen aning. Fråga honom. Jag tycker också att det ser märkligt ut.
Säger Bent olika saker i verkligheten och på film menar du?
Ja det han säger låter skitbra - men det han visar upp motsvarar inte det han säger - synd om du inte ser skillnaden
när argumenten börjar handla om 40 år ( varför sägs det alltid av 40 åringar, max 50 btw ) i verkligheten, eller hemma på min gata i stan......
Skillanden är väl att klassisk dressyr är ju just på jhsätens förutsättningar, och döms inte utefter en fast standard, utan efter förutsättningen hästen har.