Sirius och Unni busar

Glimfeather

Trådstartare
Igår lekte min Sirius och *Tilda*s Unni och jag tog några roliga bilder på dem. Ni som inte vet, kan ju roa er med att gissa raserna på dem :D




Så här såg Sirius ut innan Unni kom till stallet *vill inte*
 
Sv: Sirius och Unni busar

Du har vår, Aningsfull har snö på sina bilder och jag har höst...:crazy:
Vädret verkar inte funka riktigt i år...

Hemskt söta bilder, särskilt den första på andra raden :love: Jag tror Unni är en samojed och Sirius är en korsning mellan ponny och Falcor i den oändliga historien! :love:
 
Sv: Sirius och Unni busar

naw va söta dom är tillsammans!! :love:
Unni vill snart leka mera....även om hon inte vart allt för nöjd med att behöva duscha av magen & benen när hon kom hem!! :rofl:

Man ser verkligen hur skitig hon är på tredje bilden, andra raden!! :rolf:
 
Sv: Sirius och Unni busar

Naaaaw vilka söta bilder, gillar sista bilden på Unni.

Hon är ju samojed och jag gissar på att den andra hunden är en kortklippt sheepdog av nåt slag?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 071
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 795
Senast: Hermelin
·
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp