sir schölling

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare legendarisk
  • Startdatum Startdatum
L

legendarisk

är riktigt riktigt intresserad av bilder på hingsten Sir Schölling så om någon har så kan ni väl vara underbart snälla o dela med er ;)

ska kanske provrida en avkomma o är hemskt nyfiken på hur pappan ser ut. letar även efter morfar till stoet o han heter typ majestic elr nåt sånt :S vet ej hur de stavas :P men någon kanske vet vem ja menar :)

Sv: sir schölling

hihi googlade honom oxå innan men hittade bara de två första bilderna som du länkat till :P tack så mycket :P om nån har fler så vore de skoj :D

s7300305_18392466.jpg

Taget för någon vecka sen...
Kan fota mer imorgon om så önskas :)

Nu är det bara hatt o Frack som fattas innan den inbitna hoppryttaren blivit en "bensprättare" :D

Roligt för dig vännen att du fått en sån snygging att krumelura på!

Ja han är såå rolig :o
men hoppningen är bättre... kommer aldrig få rida en så här fin dressyrhäst igen så man får passa på:rofl: Ancan håll utkik på bloggen så kommer inom kort en film med *fniss*
s7300318_17701072.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 914
Senast: mamman
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 666
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 507
Senast: Sel
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Har ni någon olycksfallsförsäkring?
  • Tvillingar!?
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat