Sir Oldenburg, semin kostnad

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare barasara92
  • Startdatum Startdatum
B

barasara92

Hej!

Jag vill betäcka mitt varmblodssto med Sir Oldenburg. Jag hittar inte hans semin priser på någon hemsida.

Vet någon vad hans semin kostar?
Länka gärna en hemsida om ni vet!

:bump:

Sv: Sir Oldenburg, semin kostnad

Nu har årets betäckningssäsong slutat och nästa börjar inte förrän omkring 1 mars. Hingstar ändrar pris och villkor från säsong till säsong, bara för att det vart på ett visst sätt i år behöver det inte vara så nästa år.
Från mars nästa år kan du gå in på www.sprangrulla.se och välja hingstar. Då kommer säsongens hingstar upp allt eftersom deras ägare löser licens. Du kan se priser och villkor på deras faktablad.

Som moderator påminner jag om att det inte är tillåtet att länka till hemsidor här. Är du osäker på reglerna som du godkände när du registrerade dig här råder jag dig att titta på dem en gång till.

Sv: Sir Oldenburg, semin kostnad

Som en lite vägledning kostade han i år följande:
Språng avgift 3000 SEK
Dräktighetsavgift 90 dygn 7000 SEK
Samling och packning 500 SEK
Samtiliga priser är + moms

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 440
Senast: KesoNeso
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 444
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar