Cattaflajna

Trådstartare
Någon mer än jag som är tokig i sing star? Älskar att sjunga överhuvudtaget (alltid gjort) och jag lyssnar på musik så ofta de går ungefär :D

Hur som helst tänker jag att vi kunde starta en tråd för sing star (hittade ingen tidigare tråd om detta)

Jag har precis skaffat nya sing star för ps4, hade varit kul att få lite nya vänner att "tävla" osv med :)
 
Var längesedan jag spelade, men samlingen finns kvar till ps2 (kanske dags att damma av micen, haha). Är det samma koncept till ps4 eller kan man tävla mot andra över nätet?

11650544_993214180709428_168190309_n.jpg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 876
Senast: Raderad medlem 149639
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 793
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp