Sv: Sims fusk

Sims 2 är ett av mina favvospel, och det "cheat" jag använder oftast är att jag skriver "kaching" och sedan ;!;!;!;!;!;!;! (varje utropstecken är 1000 simoleans) men det finns säkert nåt enklare sätt.
Det där motherlode, är det till 2:an?
 
Sv: Sims fusk

skriv: boolProp testingCheatsEnabled true
Sen när ni skrivit så så håller man in shift samtidigt som man trycker på vilken sim man vill å då kan man ändra på exakt vad som helst:banana: (Det kommer att komma upp massa alternativ på engelska så det är bara att testa sig fram vad alla används till.. sålänge man inte är värsta snillet på engelska dårå..:angel: )
Man kan höja alla färdigheter, fixa till ambitionsmätarn till max, humör å allt sånt!
Fixa in på privatskola, ändra så att simmen har högsta leveln på sitt jobb..
Allt går att ändra :D
 
Sv: Sims fusk

i 2 ska man kunna skriva familyfunds namnet på familjen och tex 100000 så läggs summan till den familjen.
familyfunds xita 100000

snabbt sätt att öka pengar på, men jag vet inte om man måste ha nån av expansionerna för att detta ska fungera.
 
Sv: Sims fusk

tips; sims.se, på forumen där har de hur många fuskkoder som helst till både 1;an och 2;an :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Just nu använder vi Telenor, eftersom de bl.a. har obegränsad surf i USA. Telia mfl har en viss mängd som tar slut snabbt och även...
Svar
10
· Visningar
321
Senast: sthu
·
IT & mobiler Hej Tänker kanske finns några här som haj på gäller sim-kort till surplatta och nått bra tips på vad ska välja. Jag inte ha ett...
Svar
9
· Visningar
439
Senast: Avalbane
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 684
Senast: LadySara
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
847

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp