Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset, men jag tror den är för stor..
Oj det har jag aldrig sett i affärerna här!Ja. Jag har en liten som är köpt i en vanlig mataffär tror jag?
Jag har två och kan inte tänka att jag köpt dem någon annan stansOj det har jag aldrig sett i affärerna här!
Aldrig sett. Får kika lite extra noga och det om det finns. Vore ju smidigt att kunna köpa i mataffären.Jag har två och kan inte tänka att jag köpt dem någon annan stans
Ser ut som en propp fast i hårdplast och med hål i då
Ooh vore perfekt med en sån! Ska kika i mataffären.
De där går väl ofta under namnet hårfälla. Jag har en i min duschkabin där den gör sitt jobb bra.
Googlade, och en av de första träffarna var just en sån. Tack!De där går väl ofta under namnet hårfälla. Jag har en i min duschkabin där den gör sitt jobb bra.
Åh tack för det här tipset. Jag har varit frustrerad över samma problem som TS hur länge som helst. Köpte idag en sådan sil och hoppas det blir lite lättare att hålla rent nu. TACK
Ja de där hålen är ju hopplösa..Åh tack för det här tipset. Jag har varit frustrerad över samma problem som TS hur länge som helst. Köpte idag en sådan sil och hoppas det blir lite lättare att hålla rent nu. TACK