SIF:s styrelse upphäver avstängning

Sv: SIF:s styrelse upphäver avstängning

Fan vad pinsamt detta alltså har skötts!! :eek:

Om jag fattar rätt har disciplinnämnden stängt av M utan styrelsens inblandning?
Jag förutsatte att disciplinnämnden utredde, sammanställde och att det var styrelsen som sedan (med facit i hand) beslutade om avstängning på grund av den info disciplinnämnden presenterade.

Jag SKÄMS å mitt förbunds vägnar, så här får man INTE bete sig! :cool:

Jag kunde aldrig tro att det faktiskt var så att M inte fått bemöta anklagelserna, men så är det alltså. :o

/mållös Skuggi...

Det finns lite annan info om ärendet på Hestafretti (?)

Jaha du... *suck* vilken soppa...

I slutänden kan man ändå konstatera, att de som "vi" satt att sköta vårt förbund, inte vet vad de håller på med... :(

Är glad att jag inte betalat medlemsavgift på länge, lär inte göra det i framtiden heller.. jisses..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kevin Staut utsågs till ny ordförande och två svenska ryttare valdes in som ledamöter. Peder Fredricson och Henrik von Eckermann sitter...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges fälttävlanslandslag kan få en silvermedalj på posten. Efter ett positivt dopingtest på den tyska hästen Samurai du Thot kan...
Svar
0
· Visningar
374
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I kölvattnet av det ekonomiska debaclet kring EM i Ridsport 2017, har styrelsen för Got Event AB beslutat att upprätta en...
Svar
0
· Visningar
559
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Henrik von Eckermann vann Europaligan i världscuphoppningen var det som andra svensk genom tiderna. Bara Rolf-Göran Bengtsson har...
Svar
0
· Visningar
315
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama