Sidhuvudet är ivägen

Silver Girl

Trådstartare
Jag vet inte om det är någon inställning på min nya dator, men jag upplever att sidhuvudet - det som numera följer med när man går längre ner på sidan - är i vägen. Det är just när man vill klicka ner en hel sida ner i taget, då hamnar en eller två rader under sidhuvudet och man ser dem inte, så man måste klicka upp en-två rader igen. Jag läser ofta trådar på det sättet att jag, när jag läst det som syns, klickar ner en hel sida. Har inte upplevt detta problem tidigare, men då jag varit mellan två datorer och mest använt surfplatta där man inte kan klicka ner en hel sida på samma sätt kan jag ha missat det.

Eller så är det någon inställning jag måste göra på min nya dator som jag inte känner till?

Jag tror det går att ändra i inställningarna här på buke, tror det disskuterats i annan tråd här.

Eftersom jag själv gillar att menyn följer med så har jag inte kollat upp var men du kan kanske pröva att kolla på din profil under inställningar?

@Silver Girl

Jag kollade upp det och det gick lätt att få bort menyn som följer med ner.

Gå in på din kontosida klicka på inställningar så står det längst ner på sidan under "stilinställningar" det är en liten ruta som är ibockad där det står tillåt klibbig meny, bocka ur den och spara ändringen.

Hos mig har det klibbande sidhuvudet försvunnit, har inte ändrat inställningarna, har kollat o enligt inställningarna så har jag klibbat sidhuvudet bockat.
Saknar det!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 230
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar