Sibiriska dvärghamsterbebis frågor?!

A

annan2133

Siba har fått ungar, hon har inte alls sett något tjock ut därför har vi inte trott att det blev något..
MEN! det ploppade ut 11 stycken idag! Är detta normalt?
Jag tycker att överallt jag har läst och hört så är det normalt med 4-5 stycken, inte 11? :crazy: :D

Sv: Sibiriska dvärghamsterbebis frågor?!

Vad jag har läst (om jag minns rätt när vi försökte para våra) så är det i alla fall fullt normalt med mer än 4-5 st.

Grattis till ungarna!

Sv: Sibiriska dvärghamsterbebis frågor?!

Taaack! :) Man är något förvånad över hur alla dom 11 små fick plats i henne, men skoj är det iallafall! :)

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 020
Senast: Stergo
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 738
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 934
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna