Showkläder? Ebay?

Sv: Showkläder? Ebay?

Absolut inte!
Men man kan kolla vad säljarna har för feedback!
Har dom många affärer bakom sig och bra procent positiv feedback (ca 97-100%) så är dom troligtvis helt okej at handla från! Jag handlar endast av de säljare med långvarig, bra feedback!
Det är ganska lätt att utläsa vilka säljare som säljer mycket på eBay och har det som business, de är ofta väldigt noga med att få bra feedback eftersom det är en del av deras affärsidé....ofta är det etablerade företag som håller väldigt noga på sin kundservice och vill ha nöjda kunder, får de negativ feedbackså köper inte folk!

Kolla säljarens feedback! :)

Hej, jag vet inte om jag får lov att svara som jag gör nu, hoppas jag inte blir hängd eller nåt.
Vi är två tjejer som syr kläder till tävling på beställningar.
Det är en ren hobbyverksamhet för att det är så kul.
Vi lovar iallafall att de som beställt av oss har ett personligt set som vi aldrig gör en kopia på, det finns inget tråkigare än att hitta en likadan ryttare i samma klass.
Priserna är beroende på hur mycket bling-bling du vill ha med men en "enkel" väst börjar på ca 550:-, slinky ca 350:-.
Varför springa över ån efter vatten?

Vet det lev självblåstpå 450 kr ifjol betalade till en privat säljare för ett komplett begagnat träns. Handlar nu endast av företagen som har 100% POSITIV FEEDBACK ! Då har all shopping gått problemfritt och snabbt.:idea:

Jag har i princip en hel showgarderob från e-Bay, och ett gäng haltergrimmor. Har funkat skitbra att handla där och mycket billigare!

Om man köper på e-bay och det är från USA, då blir det väl ganska dyrt med frakt och tull och så eller? :crazy: :confused:

Nope, inte när jag har handlat iallafall! Och tull har jag aldrig behövt betala!

Det klart, det beror väl på vad man jämför med... Handlar man vanligtvis sina showkläder på second hand (inget fel med det) så blir det ju givetvis dyrare.
Men handlar man märken som tex Hobby Horse, så kommer man ofta undan med halva priset mot vad det kostar i affär, inkl frakten! Och då är det nya grejer med lapparna kvar! Eller billigare...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
11 890
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka