Sv: show

Jag har köpt en bältesbuckla på E-bay. Allting funkade suveränt! Jag betalade med paypal och det funkade bra. Frakten från USA till Sverige kostade ca 7 dollar tror jag. Sedan tillkom postens avgifter i Sverige på 145 kr, som jag inte hade räknat med, men den kostade ändå mindre än halva priset mot vad jag hade fått ge här hemma. Nu står ju dollarn i låg valutakurs så du har chansen att göra verkliga klipp! Kolla vad säljaren fått för feedback vid tidigare transaktioner så kan du få ett hum om hur seriösa de är. Säljare är väldigt måna om att få positive feedback, så jag tror att du kan känna dig ganska säker på att inte bli blåst... Köp något som inte är så dyrt första gången för att testa! Lycka till! Mayara

Sv: show

Jag har köpt 4 slinkys och 7 västar där och det har funkat utmärkt. Har gett som mest 10 dollar (det var en jättefräck ceris slinky med pärlor). Frakten brukar jag kolla upp innan jag budar.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 063
Senast: Squie
·
Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 650
Senast: Wille
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30